ברכה על ההר ויקב הר ברכה

ברכה על ההר ויקב הר ברכה

יקב הר ברכה- מרכז המבקרים "ברכה על ההר"

משפחת לביא הגיעה להתיישב בהר ברכה הוא הר גריזים מתוך אמונה שחבל ארץ שומרון הוא ערש תרבותו של עם ישראל. הנוף“התנכי” והאווירה הים תיכונית אשר מורגשת בעוצמה בחבל ארץ זה הביאו את ניר לטעת כרמים על ההר. גב ההר המשקיף על בקעת הירדן והרי הגלעד ממזרח ועל הים התיכון ממערב נותן תחושת גובהה יוצאת דופן. בשנת 2007 עם לידת ביתנו החמישית תמה נעמי, ולאחר ביקוש רב לענבי הכרמים שלנו החלטנו להקים את – יקב הר ברכה היקב בהגדרה הוא ESTATE WINERY – “יקב נחלה” במינוח העברי שלו, כלומר היקב מייצר יין מהענבים שהוא מגדל. כל המשפחה נרתמת לעבודות השונות ביקב ובכרם ובכך הברכה ניכרת ככתוב: “אשתך כגפן פורייה בירכתי ביתך, בניך כשתילי זיתים סביב שולחנך”.

היקב מייצר קרוב ל- 50,000 בקבוק בשנה ונמצא בבקרה מתמדת משום קרבתו לבית המשפחה. האקלים הייחודי של ימים חמים ולילות קרים… גיבשו בקרבנו החלטה שנטיעת כרמים ליין בנחלת אפריים… זה לב העניין, כך עשינו והפכנו עם השנים לכורמי ההר המרכזי של מדינת ישראל.

מי שחשקה נפשו בתחושת גובה יוצאת דופן מוזמן להגיע אלינו ולהתבשם בנופים, בריחות, ובטעמים הנשקפים ממרומי הר גריזים הוא הר ברכה שם שוכן מרכז מבקרים ייחודי המשלב מסורת, יין, ואוכל.  והכול עם נוף תנכי משובח.

מחכים לארח אתכם עם צוות חדש ומטבח חדש!

נשמח לראותכם,

צוות יקב הר ברכה

לפרטים 0528070798

hbwineries@gmail.com
https://www.brachawineries.com/

facebook
דילוג לתוכן