משק פרדייס- מכוורת דבש

משק פרדייס- מכוורת דבש

 

מכוורת משק פרדייס הינה מכוורת בוטיק משפחתית, המייצגת היסטוריה ומקצוענות, ידע וניסיון של דורות רבים. ממכוורת משפחתית קטנה צמחנו והרחבו את העיסוק למגוון תחומי מכוורת כגון: עשיית נחילים, מלכונים, איסוף פרופוליס, מזון מלכות, פולן ורדיית דבש. אמצעים טכנולוגיים מודרניים ומתקדמים הוכנסו לתהליך הייצור והאריזה בכדי לספר לכם הלקוחות: איכות, מוצר איכותי, טבעי ובריא.
תחילה המכוורת כללה ציוד מאוד פשוט והעובדים היו בני המשפחה. במרוצת השנים המכוורת הלכה והתפתחה והתעסקה במגוון תחומי מכוורת כגון: עשיית נחילים, מלכונים, איסוף פרופוליס, מזון מלכות, פולן ורדיית דבש.

מכוורת משק משפחת פרדייס החלה את דרכה ברוסיה בתחילת המאה הקודמת על ידי משפחתו של יצחק, אשר העבירו לו את האהבה לתחום הדבורים. במשך שנים התעסק יצחק בתחום ולמד את המקצוע וכך גם לימד גם את בנו יעקב אשר עזר לו במכוורת
בתחילת שנות האלפיים הצטרפו אל המכוורת בני משפחה נוספים, ותרמו רבות לפיתוח המכוורת, כאשר אל המכוורת הוכנסו אמצעים טכנולוגיים יותר מתקדמים כמו מכונת רדייה חדישה וגדולה, מכונה למזיגת דבש ועוד אמצעי מכשור שעזרו למכוורת לגדול ולהתפתח.

כיום יש למכוורת מאות כוורות, כאשר רוב הכוורות ממוקמות ביישוב חרמש והסביבה, ולפי הצורך אנו נודדים עם הכוורות לצורכי האבקה של החקלאות ובעקבות כך מתעסקים בייצור דבש זני לפי סוגי הפריחות.

 

הפעילות תתקיים בתאום מראש במספר: 04-6331612.

 

facebook
דילוג לתוכן